Craciunul meu.

 Cum mi-am petrecut craciunul 

In data de 24.12.2023 am mers de dimineata cu colindul eu si varul meu Adi.Am inceput cu blocul meu , si am mers la toate blocurile din preajma. Multi oamnei ne-au inchis usa in fata , dar tot nu ne-am pierdut increderea sa mai colindam.Am terminat de colindat , si mai inspre seara am mers eu cu adi si inca niste prieteni la niste case mai bogate , sa vedem daca avem noroc sa  nu ne inchida usa . Am inceput prima casa de la deal , pana le-am colindat pe toate . Ne-am bucurat mult ca multi oameni o vrut sa asculte colindele noastre  dar ne-o si inchis uni dintre ei usile. Venise o ora tarzie , dar parinti mei decise sa plecam la niste neamuri , dupa la cei mai buni prieteni din copilaria parintilor mei. Venise ziua de 25.12.2023, cand de dimineata sub brad am vazut multime de cadori pentru mine si sora mea mai mica mai inspre seara ne-am imbracta cu totii si am mers la bunica mea . Acolo ne-am ospatat cu mancaruri facute de bunica . Am stat pana seara , pana am venit acasa. A fost o sarbatoare de ne uitat

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ziua națională a României

Tema 09